maandag 9 mei 2016

Even proberen

Ik heb zojuist een app geïnstalleerd op mijn ipad, waarmee ik rechtstreeks mijn blog kan bewerken en ook foto's  kan toevoegen. Ik hoop dat alles werkt, dan hoef ik niet eerst de foto's die ik met mijn tablet gemaakt heb naar mijn laptop te sturen, te downloaden en daarna pas op mijn blog te zetten. Dit zal een hoop tijd schelen.

Afgelopen week ben ik een dagje naar mijn nicht en fervent medequiltster Ria geweest. Het was weer heel gezellig. Lekker bijgekletst, en ik heb haar laten zien hoe ik de Schering & Inslag quilt maak. Ze gaat nu een kussenovertrekje volgens dat patroon maken. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien, want ze gebruikt altijd prachtige kleuren. Haar blog kun je bereiken door op Ria's homepage te klikken ( in de kantlijn).
Ik ben inmiddels lekker opgeschoten en zeer tevreden over het resultaat.
 Het werkt lekker onstpannend en is een mooi klusje voor deze warme dagen. De Jane Austen op schoot is nu geen optie.

Verder heb ik eigenlijk niets te melden, dus hier laat ik het even bij. Geniet van het mooie weer allemaal.

P.s. Ik zie dat de foto wat groot uitvalt, maar verder werkt het prima. 

5 opmerkingen:

  1. Lekkere fleurige quilt. Gezellig om samen iets te doen. Ben benieuwd of het lukt met je app. Succes. Groet en fijne dag, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De top komt mooi uit hoor, prachtige kleuren. En het was reuze gezellig. Welke app is het want normaal lukt het niet om een foto te plaatsen.
    Liefs Ria😊🐝

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt dat mooi! Echt een beauty van een quilt hoor...

    BeantwoordenVerwijderen